Anneolucamm benimkide 6. Haftada kalmıştı aynı güm kürtaj oldum yarım saatlik bir işlemdi kolay geçti hafif bir narkoz verdiler işlemden hemen sonra kendime geldim kanama vs neredeyse hiç olmadı, Rabbim enn kısa zamanda hayırlısıyla nasip etsin inşallah tekrardan bir bebiş bakarsın ikiz bebiş ☺️