mlsdd Happyanne_2baby ben bugün biraz dolaştım, birkaç parça şey aldım ama aklım hâlâ alamadıklarımda 🤣
mlsdd essmaa5378 maşallah bol kardeşli 🧿🧿 Rabbim bize de nasip etsin inşallah. Aileye bir çiçek geliyor desenize 🌸💕
konaksifa mlsdd şu salgına yakalanmasaydım herşey çok güzel gidiyordu 15 gündür cebelleşiyorum alttan yanmam var enfeksiyon kaptım ayağıma ktamp giriyor alışveriş desen herşeyi son aylara bıraktım yaz bebeği olacak şuan çok yazlık bişi yok sezonun açılmasını bekliyorum
mlsdd konaksifa çok geçmiş olsun, Rabbim şifa versin. Ben de sürecin başında çok hasta oldum. Bol vitamin, su ve dinlenme gerek 😊 evet maalesef, yazlık bir şeyler alamadım ben de henüz 🥹 Başka parçaları tamamlıyorum ben de hep
mavisanne0 mlsdd bende anlamadım biberın emzik kıyafet beşik ana kucağı araba mama sandalyesi derken tamamladık galiba🤣 detaya inersem eksik çıkartırım ama inmiyorum 😁😁 ka haftalıksın
semahayall mlsdd benim ilk hamilelikte 30 larda girmişti ilk kramp , bunda erken oldu ya esas 😅 magnezyum baya iyi geliyor ama , bunlar gelir geçer nasıl doğurucam şimdiden onun stresi bastı beni esas 😄
mlsdd semahayall doğumu hiç düşünmüyorum, bir şekilde doğacak. Oraya bi şekilde girdi 🤣 Hayırla sağlıkla kolaylıkla gelsin yeter 😍
aybike2212 mlsdd 21 haftalığız Mayıs sonu haziran başı görünüyor 2.gebeligim birtek bebek arabası ve birkaç parça eşya aldım bu sefer oğlum olacağı için kıyafet sıfırdan alacağım besigimiz anakucağımız zaten var henüz tam alışverişe başlamadım benim kasık ağrılarım oluyor onun dışında mide bulantılarım sadece sabahları olmak üzere devam ediyor
mlsdd aybike2212 kenarda bi şeyler varsa daha kolay tabii ki, özel birkaç alışberiş işe tamamlarsınız. Sağlıkla gelsin inşallah, 🧿beni kramplar ve 2 gündür de diş ağrısı çok zorluyor 🥹
aybike2212 mlsdd illaki var ama cinsiyetler farklı olduğu için almam gerekende çok Allah büyük yavaş yavaş bakalım hallederiz ay hamilelikte diş ağrısı çok zor oluyor Allah yardımcın olsun
anneadayii__ mlsdd Şu ana kadar bi sıkıntım olmadı şükür ağrım falan, 23.haftadayım, genel anlamda alışveriş tamam bebek arabası ve bi kaç parça eşya kaldı
zuleyha12756_ Benimde 22 hafta iki oglandan sonra kız benimkide ufak tefek aldım birşeyler ama bakalım bende sezonun açılmasını bekliyorum malum yaz bebisi olduğu için şu anlık şeyler kışlık sadece 6 aylık yarım kollu renkli zibinlar bir de Allah nasip ederse 6 ncı ayına kdar giydirebilecegim taytlar aldım LCW den 😊
mlsdd zuleyha12756_ benim de yazlık hiçbir şeyim yok, yenidoğan için bir şeylernaldım biraz sezonu bekliyorum dediğiniz gibi 🥲
iremdo mlsdd bende 22+4 haftalığız. 2. Hamileliğim. Kızım 3 yaşında bu yüzden her şeyimiz yeni sayılır. bebek arabası beşik akla gelebilecek büyük ihtiyaçlar var. Kızım kış bebeğiydi. 2. Hamileliğim yaz bebeği olacak o yüzden birkaç kıyafet alırım yeterli diye düşünüyorum. Hiçbir hazırlığım yok şuan başlamadım açıkçası ikinci çocuk olunca daha rahatım sanırım 😅
sevacano mlsdd Ben bir kere ebebeğe girdim hepsini hallettim vallah şimd rahatım 32 den sonra yavaş yavaş başlarım yıkamaya ütülemeye