Aptamil almıştım ama toplatılan seri no ve tarih bize uyunca dün ebebekten değişim yaptık. Hipp aldım. İlk kızımda da önce hipp sonra golden goat daha sonra aptamile geçmiştim kolay bulunması sebebiyle o yüzden bu seferde aptamille başlamak istemiştim ama maalesef sadece 1 numara pronutra serileri toplatılıyor şuan. Bende sütüm gelmezse sarılık olmasın sebebiyle aldım. Bir de ilk gebeliğimde pek sütüm olmadı desteklemek zorunda kalmıştık riske atmak istemedim o yüzden kafam rahat olsun diye aldım.