Bence almayın. Eğer ki hastanede
İhtiyacınız olursa hastane temin ediyor. Ya da eşiniz gider alır. Öyle doğar doğmaz emmezse ölecek gibi bir durum yok. Benim bebeğim emememişti. Çok ağlayınca biraz mama getirdiler. Sonra emzirmem için bir daha vermediler. ben çok ağlayınca eşimden isteyip aldırdım mama. Sonra farkettim ki sorun sütüm değil meme ucummuş. Nöbetçi eczaneden de silikon uç aldırdım fikan hallettik. O aldığımız manayı da hastaneye bıraktım. Zaten 1 aylık ömürleri var. Çöp olmasın yazık. Siz niyetinizi iyi alın. Lazım olursa mama her eczanede her hastanede var rahat olun.