Civcivimmmmm simgemomy merhaba dr bebeği ne zaman görebildi ben de 7+4deyim Dr kese var embriyo yok dedi . Kanama olursa hemen gel onun dışında haftaya gel tekrar bakalım boş gebelik mi geç döllenme mi geç yumurtlama mı ne olduğunu anlarız dedi
simgemomy Civcivimmmmm ya her gidişimde haftalarda farklı farklı şeyler söylüyordu doktor 7 haftalıkta keseyi gördü embriyo görmedi, bi hafta sonra çok şükür bebeği gördük kakp atışını duyduk 6+6 hafta dedi
simgemomy Aaayseeert Allaha şükür bidaha olmadı progestanda başlattı doktor ya bu arada kızlar ben hala kusmadım :) evet mide bulantılarım oluyor bazen ama hiç kusmadım bu bile korkutuyor ya çok pinpirikli oldum
Civcivimmmmm simgemomy anladım çok şükür duymuşsunuz kalp atışını , darısı hayırlısıyla kolaylıkla başıma inşAllah .peki sizinki geç döllenme yada geç yumurtlama mıydı
simgemomy Civcivimmmmm bende adet düzensizliği var sanırım o yüzden haftalarda karışıklık oluyor geç döllenme de olabilir her doktor başla bi hafta dediği için bişi diyemiyorum 🙃
Civcivimmmmm simgemomy anladım canım Yarın doktor kontrolüm var sat göre 8+4 yarın ama bakalım embriyo var mı acaba 🥲 herşeyin hayırlısı olsun herkes için