simgemomy 7+4teyim az önce pembeli kırmızılı çok az bi kan mı desem leke mi desem peçeteye silince geldi ağrım vs yok sadece belim ağrıyor başına gelen oldu mu sadece kese görebilmiştik geçen hafta bu arada
userrrr_ simgemomy hiç korkma benim de oldu pregestoron başladık şuan kanamam kesildi 5+4 deyim bende
Ceren2406 simgemomy 5 haftalıkken öğrendim ve öğrendiğim günden beri lekelenmem ve kanamam oldu ara ara kalp atışını duyunca progestan başlattı doktorum korkmayın Allah bebeğinizi korur inşallah doktorunuzla iletişimde olun.. şuan 8 haftalığım hâlâ lekelenmelerim oluyor
simgemomy kayraninannesiiii o kadar çok korkuyorum ki 🥺2 senedir deniyoruz Allahım nolur onu bana bağışlasın
kayraninannesiiii simgemomy amin canım korkma doktor ilaç verir. Kanaman için bebeginede sanada şifa lar diliyorum rabbim onu sana bağışlasın
Es07 Yerleşme kanaması da olabilir Düşük tehlikesi de En iyisi doktorla görüşmek cnm İnşallah her şey yolundadır
nazliguneyli10 Korkma normal olabilir kanama benim de 12+4 deyim hala ara ara kanamam oluyo bana doktor pregastan verdi 4 haftalıktan beri kullaniyorm sana da verir büyük ihtimalle ama kontrole git mutlaka
simgemomy Kızlar bildirim gelmedi görmedim, acildeki doktor olabilir böyle şeyler kan değerleri normal dedi gönderdi devamda etmedi kanama progestan kullanıyorum devam ediyorum ona