esraezerr valla bilemiyorum , ben almamıştım , erken doğum yaptım almak zorunda kaldım , ama sanki gerekir gibi çünkü süt bir anda iniyor ve göğüse aşırı doluyor , o zaman da canın çok yanıyor , boşaltman gerekiyor , bebek küçük olduğu için boşaltamaz bence