justmoon777 şubatta doğum yaptım anka hastanesinde muayene öncesi nst çekimin de her seferinde küçük bi hediye veriyorlar bu çok hoşuma gitmişti ücrete gelirsek tek kişilik süslü odasıyla birlikte 35 bin verdik memnun da kaldım doğum sonraki süreçten ebeler çok iyi ilgilendi zaten doktorum dan çok çok memnunum Allah razı olsun ondan sadece sezaryan olacaksanız hemen sütünüz gelmeyebiliyor ondan mutlaka çantanıza mama koyun benim sütüm yetmediği için bebeğim sarılık oldu sarılığını öğrenir öğrenmez mamaya başladık hipp organic combiotic serisine başladım