Baklavaseverim ben doktora danıştım içeriği temiz besin değerleri de güzel illa mama değiştirmek istiyorsan kullanabilirsin bebekte de sıkıntı yapmazsa dedi. Palm yağı falan yok o yönden çok iyi. Sadece ara ve probiyotik icermiyormus. Kidste biriyle konuştum o da mamamil kullanıyormuş eğer anne sütü alıyorsa ara olmaması çok da sıkıntı değil diyor, bizimki anne sütü almıyor ama büyüdü artık baya küçük değil doktor da ek gıdaya ağırlık vermeniz lazım zaten artık diyor