Kızlar şimdi de Aptamil mamalar da geri çağırma yapılıyor ev de kutu kutu var fazla almıştım hipp ile dönüşümlü veriyordum bebeğim alerjik diye sadece mama ile beslendi şimdi damla kadar sütüm yok mamalara hiç güvenmiyorum neyin nesi bu ne yapacağız bir de açıklama vs yapılmıyor gelişi güzel umursamazca davranılıyor kime nereye güveneceğiz nasıl bir dünyadayız gerçekten anlam veremiyorum artık