Merhabalar
Aynı sorun bende de var Pazartesi sabahından beri çekiyorum ve gerçekten vücudum artık çok yoruldu. Bugün itibariyle 26+0 oldum. Bebeğim de günlerdir beslenemiyor diye çok endişeliyim. Bunun yanında bende mide bulantısı da var. Acilde iki kez izotonik serum yedim sabah akşam ama bugün yine tekrarladı malesef. Bir şey yiyince de mide yanması yaşıyorum çok acı bir şekilde. Nasıl geçecek, Allah hepimize acil şifalar versin