d190516 Elif01 bende geçtiğimiz cuma günü oldum akşamına ağrımaya başladı iki gün üstüne yatamadım sadece bi de bugün bile duşa girsen olur dedi tabi ben ne olur ne olmaz diye girmedim🤦♀️İkinci dozum da 16 nisanda
Aycann12 Elif01 ben 2. Dozda vuruldum okadar sancım yoktu 1. Dozda hiç olmadı 2. Sinde biraz hafif kolum sancı yaptı ertesi gün geçti bazı kişilere yan etki ediyo
Sevilayankara06 Elf1911 Elf1911 bence aşıdan değil iğrenç bi salgın var aynen dediğiniz gibi başlıyor Boğaz ağrısı baş ağrısı sonra burun akması en son afedersiniz balgamlı öksürük....