Elif01 Dün tetenoz aşımın ilk dozunu vuruldum.Doktor kolunda agrı olabilir dedi fakat eve geldim sol tarafım kulagım Bogazım boynum başım ağrımaya başladı.internetten yan etkılerıne baktım baş agrısı vardı sadece.benim gibi olan varmıydı aranızda ya da ben hafıften grıp mı oluyorum ☹️
Aysglkc Elif01 İlk dozumda benim de çok ağrım olmuştu 1 hafta boyunca sonra geçti 2.dozumda hiç olmadı.
Elf1911 Elif01 tesadüf mü bilmiyorum ama dün bende oldum ilk aşıyı Boğaz ağrısından yerimden kalkamıyorum valla hasta oldum yatıyorum 😔
Deletedmom231 Aysglkc 2-3 gün banyo yapma dedi ebe bana pazartesi günü oldum ben yapabilirmiyim bugün bir sorun olur mu🤷♀️
Elif01 Aysglkc sadece kolunda agrı olur dedi ama birden her yerim agrıdı acaba grip mi oluyorum diyorum
Sevilayankara06 Elf1911 Elf1911 bence aşıdan değil iğrenç bi salgın var aynen dediğiniz gibi başlıyor Boğaz ağrısı baş ağrısı sonra burun akması en son afedersiniz balgamlı öksürük....
Deletedmom231 Elif01 Bende ilk dozunu oldum hafif baş ağrısı ve acı vardı kolumda ilk günü pazartesi günü olmuştum şuansa başım ağrıyor hafiften🤷♀️ Kolumda ki acıda hafifledi
Deletedmom231 cnmbbk Yapıcam bugün bende birşey olmaz inşallah büyük şeylerden değilde böyle ufak tefek şeylerden korkuyorum🤣 normal doğumdan korkmuyorum sancısından ama kesi atılırsa diye aklım çıkıyor🙄😂
cnmbbk Elif01 benim ilk dozda hiç böyle şeyler olmadı canım sadece kolum çok ağrımıştı 10 gün falan çektim resmen kaldıramıyordum yerinden dünde 2. Dozunu vurdurdum şimdilik sadece üzerine yatamıyorum acıyor o kadar bakalım
Elif01 cnmbbk dün ilk geldim öyle agrıdan herakde mayıştım uyuyakalmışım acaba üstüne yattım diye mi böyle oldu ki
elifff26 Ilk doz oldum 2 gündür kolumu kıpırdatamıyorum dun gece uyuyamadim saga sola donemiyorum nasil yatsam ağrıyo gecsin artık