sizdenbiriyim ınşallah Olur canım benım ya Bende kasımdan beri reglı olamıyorum duphaston verdı doktor Yıne olamadım bende ıkıncıyı düşünüyordum Ama Allah demekkı ne zaman Nasıp ederse zaman olacaktır . Ümidini yitirme suan Bıle kendımden gebemıyom dıye suphelnıyorum Olsam dıyorum Nasl olcam goguslerım çok ağrıyor uzerıne basıtıramıyrum bıle ama Yınede test yapmadım olma ıhtımalımı dusunmedım çünkü en son kasımda oldum 76 gündür regli olmadım bu dönemde duğhaston kullandım yıne olmadın değişik ılk defa bu kadar uzun başıma geldı . Insallah Kalırsın Gülüm Benım birtane var Rabbım olmayanlarda Nasıp eylesın