En son 13 kasmda Regli Olmuşum Ama hala Hasta Olmadım ve bu dönem ıcındegebe kalabılır mıyım ıhtımal var mı kızlar yaşayan yada gecıkınce test verdım negatif çıktı aranızda yaşayan var mı Duphaston içtim hasta Olmak ıcın doktor önerisiyle ama hala Olamadım Bırakalı 10 günü geçti en