vascenceloss Kızlar ne durumdasınız test yaptınız mı belirtileriniz var mı yoksa benim gibi gecikmeyi mi bekleyeceksiniz. Bende hiçbir belirti yok adet belirtisi de yok
sevimlipandahii vascenceloss Aralık’ta adet olmadım bugün başladı gibi 2 aydır olmuyordum yaa🤷🏻♀️ pcos some problems🥲
pinkfreudxx vascenceloss ilk gebeliğimde de böyle olmuştu 😂 regle 1 gün kala betam 15 ti daha 🥹 bir umut diyorum artık 🥲
Hurremsultannn Bende bat 27 si . Dün dpo 9 du test yaptım negatif . Başka da yok testim umudum da yok olsa çıkardı dün ?
vascenceloss Hurremsultannn genelde 11 12. Günde çıkıyor diye biliyorum hatta bir gebenin günlüğü bana çatlamayı gördükten 17 gün sonra test yap demişti
vascenceloss birumutt normalde çıkması lazım testte ama bir iki gün daha bekle bakalım normalde düzenli midir