aylinerr Bizde ilk lina düşündük şu an ahsen koymayı düşünüyoruz çok içimize sindi herkeste olan bir isim de değil 😇
Maviice Zehrailly biz de yurtdışındayız maalesef mecburen dikkat etmek durumundayız çünkü anlamıyorlar ya da yanlış yazıyorlar 😞 Çok güzel isimler var inş içinize sineni bulursunuz sağlıkla gelsin🙏🏻💜
rumeysa1205 senaakck Miray koymayı düşünüyorum ben de. Eliz güzel bir isim sağlıkla gelsin tüm bebişler inşallah ☺️🎀