Maviice Uyuyor ama ne bileyim çokta ısınamadım bir oğlum var adı Çınar aslında ondan sonra almanca alfabeye bu kadar kafa yormaya başladık çünkü maalesef oğlumun adı her evrakta farklı yazıyor bir sürü problem çıkıyor sürekli sürekli düzelttirmek için uğraşıyoruz. Çinar Cınar Cinar hep böyle başka başka yazıyorlar 🥲