tesbihlibebek doktor enfeksiyon icin dahiliyeye git dedi ben de daha fazla ayakta beklemk istemedigim icin eve geldim ama tavsiyelerinizi uygulayacagim mutlaka bunu bilmem iyi oldu. Ben dun cok yurudum carsida ondan sonra mi oldu acaba diyorum bi yandan da iki gun once esimin tayin alamayacagini ogrendik cok uzulup agladim cok uzuldum diye mi oldu bilemedim. Bu soylediklerim etkilermi