enfla benim de bi gece baya bi anlık yoğun bi kanamam oldu, acile gittik, iğne yaptılar. Sabah da kontrolüm vardı ve hafif hafif devam ediyordu kanamam doktor kanama alanı olmadığını ve düşük tehlikesinin olmadığını söyledi, 15 gün fitil şeklinde tedbir amaçlı progestan kullandırdı. Cuma günü kontrolüm olacak, bakalım umarım her şey yolundadır🙏🏻