Kizlarre merhaba 37 haftanın girmesiyle benim yalancı sancılar başladı bu ikinci gebeliğim ilkinde hiç olmazdı.simdi dışarıya çıkmaya korkuyorum her an doğuracakmisim gibi geliyor doktorum dinlen dedi ve günde 3 kez magnezyum ilaci alıyorum.Ayni durumları yaşayan varmı yada sizde durum nedir :)