Goksinismail Şu anda hastahanede nst ye bağlıyım hemşire geldi meme ucunla oyna dedi. Şok oldum. Neden böyle bişey demiş olabilir.
RdvnMlkn Goksinismail sebebini sormadn mi memeyle oynamak dogumu uyariyo yank dogumu baslatiyo dye biliyorm
Sedaahmet RdvnMlkn benim 29.haftalarda felan hep meme ucum kaşinırdı. Dakikalarca kaşırdim .erken doğumu felan başlatmadı. Şuan 37+5 haftalığım. Hala ara sıra kaşınır. Bende kaşıyorum. Cok şukür erken doğum riskim yok 🤷♀️🤷♀️
Hllswm Uterus kaslarını uyarıyo erken doguma sebep olabilir bebek hareketsizse çikolata filan ye demesi lazım o nasıl iş çok sacma
Goksinismail Hllswm çikolata yedim mı dedi evet dedim meyve suyu içtin mı dedi hayır dedim. Keşke içseydin meme ucunla oyna ablacım dedi gitti
TayMer Cansutkk risk taşıyorsa bağlıyorlar canım bende 31 im 29dan beri nstye bağlandım düştüm erken doğum riskim vardı
Mahidevran61 Bebek hareket etsin diye banada öksür diyodu ıkı meme ucunla oynadın diye dogum baslamaz ben banyoda yıkıyırum bile