Kızlar hepiniz biliyorsunuz ki erken doğum yaptım bebeklerim küvezde biz ilk doğdukları gün bebek bezi götürdük ikisi içinbirer paket 82 li yani 165 tane bugün 10. Gün ve istemişler canları sağolsun onlardan kıyöetli değil ama çok gitmemiş mi 2 gün önce baya bi süt götürdüm oda bitmiş acaba başka bebeklere mi kualnıylear bezi kullansınlar gözüme gerçekten gelmez ama sütüm zaten az acaba başka beleşte mi veriyorlar çünkü beneklerim daha çok küçük o kadar sütü içmişler midir