Esay01 Edanuryldrm bende yarın sabah sezeryan olunamaz aynı hastanede genel mi oldunuz spinal mi memnun kaldınız mı acaba hastaneden doktor hemşire ilgilerinden hastane nasıl acaba
eva58 kanmamakl gözünüz aydın. Allah ikinize de sağlıklı ömrğlee versin. Sezeryan doğumunuz nasıl geçti? Hastaneyi tavsiye ediyor musun odalar tek kişilik mi
kanmamakl eva58 evet tekti eşinde kalabiliyordu çok memnun kaldım ziyaretçi saatleride fazla sıkıntılı bile değil
eva58 kanmamakl hangi doktora takip kıydınız? Ameliyatınızı kim yaptı? Süreç nasıldı? Ben de Göztepe’de takiplıyım. Doktorarı çok iyi ama odalar tek kişilik ve ziyaret hiç yokmuş. O yüzden araştırma yapıyorum