smgcbk Çok geçmiş olsun, ben gördüğüm postlara yorum yazıyorum genellikle ama sizinkini görmemişim demek ki, insan ne yapacağını bilemiyor, o kadar haklısınız ki. 10 mm sınır gibi ama ilerleyen süreçte gerileme olabiliyormuş, ondan takipte kalalım demişlerdir ya da bu durum büyük problemlere yol açmıyor, eğer eşlik eden farklı bir anomali de yoksa endişe etmeyin derim. Bizde korpus kallozum görülmedi, csp görülmedi, ona bağlı olarak bu genişleme oldu. Sonuç aynı olsa da sebep olan şeyler farklı, belki sizinki rastlantısaldır. Geçicidir. Dualarım sizinle, güzel haberlerle gelin inşallah