bitutambahar genelde öyle olmuyor kimyasal da yada düşükse yavaş artış oluyor ben bi kere düşük yaptım ilk 2 değerim gğzrl artmıştı ama diğer kanı 4 gün sonra verdim 4 kat artması gerekirken sadece 2 kat artmıştı kese gördük ama sonra kanamam oldu düşük ysptım artışın iyi senin endişelenme