Aaayseeert ilkiminannesi yaaa bende 8. Haftadayım ama aynı şeyleri hissediyorum sanırım bebeği hissedene kadar böyle olacak :(
usagichan ilkiminannesi tüp Bebek birinci transfer hariç 9 ikinci transfer hariç 11 üçüncü transfer hariç 13 aralarında 48 saat var
kbra3454 usagichan benim de ilki 81 ikinci 110 üçüncü 67 oldu .. benim de tüp bebek ilk denememdi. Maalesef kimyasal oldu. Sizin kaçıncı denemeydi?
kbra3454 usagichan benim normal yolla oluşan 3 gebeliğim var ama biri 6 biri 8 biri 16 haftalık kaybettim. İlk kez denedim tüp bebek ama o da kimyasal oldu. Nasip.. yaş 37 😞
usagichan kbra3454 ben de 31 pgt yaptırın embiryolar da sıkıntı var demek ki biz yaptıracağız bence siz de yaptırın derim
kbra3454 usagichan doktorum genetik olarak bir sıkıntımız olmadığı için pek pgt taraftarı değil bakalım nasip
usagichan kbra3454 Bizim de yok genetik sorunumuz eşim de ben de tıbbi genetik yaptırdık ama embriyo ayrı olabiliyor mus
usagichan Eşimin morfolojisi düşük ileri hareketi düşük sayısı düşük ondan normal yolla hiç gebelik olmadı ama tutan embiryonun kimyasal gebelik ile sonuçlanması embiryonun sağlıklı olmamasindan