Öncelikle yine soğuk bir günden herkese günaydınlar ☃️☃️🥶🥶
Bacılar bu son soğuk 🧊havalar gelmeden önce epey aktiftim rutinim vardı, önce kahvaltı sonra ev işi sonra da direkt kendimi dışarı atardım. Bol ve yavaş tempoda yürüyüş yapardım, gezerdim, açılırdım, anamla pazara giderdim. Şimdi yağmur, çamur, soğuklar derken camdan bile bakmıyorum dışarıya 🥹🥹🥹
Ev işi dışında neler yapıyorsunuz??
Örgü mü 🧶
Spor mu (plates gibi) 💪🏃🏻♀️
Kitap mı okuyorsunuz ( öneri alabilirim) 📚
Yoksa farklı yemek çeşitleri mi keşfedip yapıyorsunuz 🍳🍔🥗
Yoksa arkadaşları çağırıp kahve keyfi mi yapıyorsunuz ☕️🤠
Var mı farklı bir aktiviteniz🤭
Ben patlıyorum artıkın 😬😅😅😅😅