cansuuusuu Pinarsldk bende devlete gitmeye karar verdim bakalım inşallah güzel geçer doğumum bir sıkıntı çıkmaz
duygunisa cansuuusuu Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşAllah sağ Salim ikinizde bu süreci güzel atlatırsınız inşAllah 🤲🌸
duygunisa cansuuusuu emin ol altındadır kilosu bana da demişlerdi bebek iri olcak normal doğum olmayabilir diye strese soktular şükür doğdu normalde oldu kendinizi strese sokmayın
Pinarsldk duygunisa ayyy inşallah canım hayırlısıyla yalnız ben şu hareketi de denedim tolga çeviğin ayağımı atamıyorum😁
duygunisa Pinarsldk çömelme yap kalk buda açılmaya iyi geliyor canım biraz canın yanıyor zorlanırsınız ama acilamaya etkisi olduğunu düşünüyorum
Umutlubirkadin Allah kolaylık versin canım tez vakitte bizlere de göstersin o günleri 🎈🫠 zaman durdu geçmiyor resmen
duygunisa cansuuusuu rica ederim canım Rabbim bebeğin ve ailene hep sağlık huzur mutluluk versin inşAllah 🤲🌸
Aysenurkeser Pinarsldk bende 38+6 dayım ptesi doktorla suni sancı için son kez karar vereceğiz suni deneyeceğiz olmazsa sezaryana döneceğiz bebek iri önde gidiyormuş 3,5 kiloydu en son o yüzden bekletmek istemiyorum inşallah presliye kadar kendiliğinden gelmek ister
Pinarsldk Aysenurkeser Ultrason yanıltabilir canım bebeğinin hareketlerinde sıkıntı yoksa bence biraz daha dayan ilk bebekse eğer geç gelebiliyor yemek olayını biraz kısıtla inşallah normale döner
Zeliha_plt38 Pinarsldk 39+5 e giriyoruz bugün son 2 yani tüm tuşlara basıyorum ilk doğum olcak inşallah 41 e kadar bekletirim dedi doktor hurma squat yürüyüş ahududu çayı dışında tavsiyeleriniz varsa alabilirimm
lovely35 Yarım saat sonra 40+0 oluyorum. 5 km yürüyüş, pilates topu, korunmasız ilişki herşeyi denemiş biri olarak hala tık yok bekliyorum.