cansuuusuu valla bende o zaman çok şaşkındım ilk bebeğim 3660 doğmuştu o daha kolaydı 2.de ıkınıyorum Allahım niye olmadı bu sefer derken çocuğun 4300 doğuşuyla nedenini anladım😁ya benim acı eşiğim yüksek sanırım benim için toparlanma süreci çok uzun sürmedi sadece ilk zamanlar o bölgede biraz hani ay dikişim patlar mı korkusundan ağır hareketler etmeye çalıştım kaç dikiş atıldı sormadım fakat sonrasında herhangi bir sorunla karşılaşmadım şehir hastanesinde doğum yapmıştım sağolsun iyilerdi 5 6 ebe ya da hemşire vardı doğumumda. Devlet bana daha güvenli ve tecrübe anlamında daha iyi geliyor bu da ufak bir not🙃