nergiss123 pinkflowerss Ben de 89 kg ile hamile kalmıştım. 102 ile girdim 1 hafta sonra 93 inmiştim. Asıl emzirirken kilo alınıyor ya. 104e kadar çıkmıştım 105 hatta. Sonra diyetle falan 87ye kadar inmiştim.
nergiss123 kubrakyol52 ilk haftalar ödem oluyor şişlik oluyor ilerleyen süreçte iniyor merak etmeyin.
Annis7 berna888_ Seninle çok benzeriz bende 79la hamile kaldım şuan 85im 28+5 günlüğüm inşallah doğuma kadar 90ı görmem diye dua ediyorum 🫣
Havin49_ pinkflowerss ben 87 ile gebe kaldım 18 haftaya kadar 80 e düştüm geçen 31 haftalık doğuma 85 kilo girdim 80 kg çıktım 11 gün oldu doğum yapalı şuan kaç kiloyum bilmiyorum
Zeyzeyy- simenay aşırıya kaçmadım canım zaten aman aman bi iştahım da yoktu kendime değil bebeğe kilo aldıracak şeyler yedim yumurta muz vs plates de yaptım son haftalarda ve yürüyüş 🫠 artı olarak çok hareketliydim evde dışarda