pinkflowerss 93 ile hamile kaldım 101 kilo oldum :( 36+2yim doğumdan sonra kaç kilo gider sizce? Dikkat ettim akşamları yemedim vs ancak bu kadar koruyabildim 105i geçmesem iyi. Kaç kilo verdiniz doğumdan sonra
Zeyzeyy- pinkflowerss 80 le hamile kaldım 88 le doğuma gittim geldiğimde 80 kiloydum 🫠 ama şuan 4 kg aldım malesef 1 yıl oldu doğum yapalı inşallah evlendiğim kiloma düşerim 70 lere 🫠🫠
ilaaydakaplan pinkflowerss 88kgile hamile kaldım boyum 175 şu an 104 kiloyum doğumdan sonra yaklaşık 7-8 kilo gider diyorlar ama tabii eski forma dönmek hatta altına inmek biraz zaman alır emzirmek önemliymiş bu noktada
buketdeniz19 pinkflowerss ben 46 kilo ile hamile kaldım şuan 44 e düştüm 3 aylık oldu daha hiç birşey yiyemiyorum tahmini ne zaman geçer bulantı ve ağzımdaki acı tat
EftelyaRuzgari 90 ile hamile kaldım 8 haftalığız endişelerim var sizin hamileliğiniz nasıl geçti acaba ve doğumu nasıl planlıyorsunuz
pinkflowerss EftelyaRuzgari çok şükür rahat geçti iştahım azaldı tam tersine akşamları yemeğimi erken saatlerde yemeye çalıştım ödemim oldu biraz o yüzden kilo aldım zaten şansıma göbeğim az çıktı kilolu oldugum için çok farkedilmedi şuan bile dışarıdan çok detaylı incelemek gerekiyo hamile oldugumu anlamak için😂 kısaca kiloyla ilgili bir problem yaşamadım hemoroid oldum ona dikkat edin derim kabız olmamaya bakın tiroidlerinize baktırın
EftelyaRuzgari Çok teşekkür ederim içim rahatladı ya😍😍😍rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin maşallahımı da eksik etmeyeyim😍😍😍maşallah maşallah maşallah 🤍🤍🤍
pinkflowerss EftelyaRuzgari stres yapmazsanız kilo karşınıza engel olarak çıkmaz keşke daha zayıf olsaydık orası ayrııı onun rahatlığıda bambaşka🥲
nergiss123 kubrakyol52 ilk haftalar ödem oluyor şişlik oluyor ilerleyen süreçte iniyor merak etmeyin.
sibeloezbay 119 kilo ile hamile kaldim 122 kiloyum 15. haftadayim. Toplamda max 6-7 kilo almami hedefledik ama simdiden 3 kilo aldigim icin biraz kizdi doktorum
Annis7 berna888_ Seninle çok benzeriz bende 79la hamile kaldım şuan 85im 28+5 günlüğüm inşallah doğuma kadar 90ı görmem diye dua ediyorum 🫣
eed21 Ben 108 ile hamile kaldım 32+4 üz hala 108 im elimden geldiğince dikkat etmeye çalıştım. Umarım sağlıkla kolay doğumlar yapıp bebişlere kavuşuruz