Mervezngn benim riskli gebelikti son ay bütün araştırma hastanelerine gönderdiler beni marmara zeynep kamil lütfi kırdar da dahil oraya yine kontrole girmiştim iki gün de bir nst vardı bebeğin kalp atışlrında bi şey olmuş beni önce servise alıcaklardı acilde açılma olmadığını yazmıştı doktor raporuma ama doğumhane de ki doktor 1cm açılma var dedi bu arada acilde alttan muayene ediyorlar neyse 1cm açılmayla doğumhaneye yatırdılar doktorlar çok ilgili güzel alttan suni sancı taktılar saat öğlen bir de sonra akşama doğru çıkarttılar damar yolundan taktılar tam 12 saat suni sancı çektim gece birde doğurdum ama ben doğumhanedeyken şansıma kimse yoktu tek başımaydım bi ara doktorla kavga ettim haketti benim avantajım orda tek olmak başka hasta yoktu doktorlar çok ilgilendi benimle ama şöyle bişey var aileni göremiyorsun yanında olamıyorlar o esnada sonra doğumdan sonra servise çıkınca sorun yok aileni görüyorsun odalar iki kişilik doktorları iyi ama gerçekten ilgililer bebekle de benimle de çok ilgilendiler