Fulisko Kızlar marmara da doğum yapan ya da çevreniz de yapan var mı ?aslında özele gidiyorum şuan ama taşınıcaz şimdi ki gittiğim hastaneye daha uzak olucak evim en yakında marmara eğitim araştırma onda mı artık takiplerimi yapsam diye düşünüyorum
Asdjasdj34 Fulisko sakın şakın sakın gitme geçen hafta akrabam Doğum yaptı böyle rezalet bir hastane Yok ayrıca orda kadınlar konuşuyordu Doğumda çok kötü bu hastane diye
Mervezngn Fuliskooranın Hematolojisine gittim aylarca sonradan öğrendim ki kötü bi hastaneymiş araştırma ilgi konusunda boşuna gitmişsin dediler
busrasahinn Fulisko canım taşındığın ev nerde acaba Pendik devlet Hastanesi'ne gittim ben kontrollere hep doğumda burda olsaydım orda yapacaktım
Aysnrplt Fulisko ben iki defa kontrole gittim canım Doğumu bilmiyorum ama ikili testte bana sorun çıkardılar haber verme vs yok. Kardeşim de orada hemşire önermiyorlar özele git diyorlar
Merve123a Fulisko kontrole gidiyorum ama dohumu orda yapmicam kantrollerde bike dr düzgün dr olmuyor hep asistanlar bakiyo yakin çevremde yok yapan ama orda konuşdugum kadinlar memnu du kişiye ve beklentiye göre deişiyor yani
Fulisko Merve123a hadi ya ben de mecbur oraya gidicem sanırım.kşke biraz daha iyi olsaydı.randevu falan rahat bulabiliyormusum ben ne zaman randevu almak istesem mhrs de gebeler alamaz yazıyor
Merve123a Fulisko ben 182 den aliyorum hep gebe polikliniği diye belirt mutlaka yoksa kadin hastaliklarina veriyllar. Bikere yanlişlikla öyle almişim muayne olamafim rn erken 15 günden önce bulamiyosun zaten araman gereyor sürekli
Fulisko Asdjasdj34 hadi ya off .acaba kartaldaki hastane nasıl birde onu soruşturayım bari gerçi bana baya bir uzak ama
Mervezngn Fulisko Lütfü kırdar bana yakın suan oraya gidiyorum kadın Doğum olarak iyi ilgililer bi tane erkek doktor var genç özellikle o cok iyi ama Doğum konusunda nasıl bilemem ben devlete güvenmediğim icin özelde yapıcam dogumu
Fulisko Asdjasdj34 şuan kurtköydeyim 1 ay sonra pendik köprüsüne yakın taşınıcaz.daha iyiyse oraya bi gideyim bari
Asdjasdj34 Fulisko yakın oluyor canım sana Kartal ama istersen tuzla devlete de bir bak özel gibi çok güzel
Fulisko Mervezngn ya ben de özele gidiyordum aklım çok karışık doğumu devlette yapıp o aradaki parayı da başka şeyde mi kullansam diye düşünüyorum aynı zaman dada inşallah iyidir doğum olarakta
Fulisko busrasahinn pendik köprüsünden iki durak önce canım evim çok uzak sayılmaz pendik devlet hastanesine ama sanki doğum için pendik devletten marmara araştırmaya sevk ediyorlarmış gibi duymuştum bir yerlerden
busrasahinn Fulisko bende arkadaşımın tavsiyesiyle gitmiştim eltisi Pendik devlette yapmış doğumu ama şimdi nasıldır bilmiyorum bide Tuzla devlet hastanesi çok iyiymiş yeni açıldı zaten özel hastane gibiymis
Fulisko Aysnrplt sağol canım kötü yorumları duyunca marmaradan vazgeçtim .inşallah diğerleri arasında güzelini bulurum