reyhan96 bana kadın doğum uzmanı yazmıştı aşırı olduğu zaman günde 2 defa normal olduğu zaman 1 adet kullan dedi ilk 2 gün günde 2 tane aldım. Sonraki 2 gün de bir adet aldım. Şuan iyiyim çok şükür neredeyse geçti. Ben tüp bebek doktoruma da sorup öyle kullandım sorun yok dedi kullanabilirsiniz. Bütün ilaçlarımı özeldeki doktorum yazar ben ne olur ne olmaz diye tüp bebek merkezine de sorup öyle kullanıyorum.