Bende 29 haftalığım şuan 10 günden uzun bir süredir kaşıntım var özellikle ellerim dirseklerim göğüs ve göbeğimde karaciğer enzimlerim normal çıktı hem ne kadın doğum ne de cildiye tanı koyamadı uyuz tedavisi başlayalım dedi oda işe yaramadı çünkü uyuz değildim şuana kadar eşim dahil kimseye bulaşmadı