Bende 32 haftalık oldum bana bu son haftalarda ne olur olmaz korkusu geldi kızlar beynim sürekli seneryolar üretiyor Allah korusun bir anda çocuk doğsa hastaneye gitsek kıyafetleri yıkanmadı benim pijamam bile yok falan diye düşünceler geldi aklıma hepsini tamamladım yıkadım iyiki de yaptım gerçekten artık dışarı çıkıp gezmek benim için çok yorucu çabuk yoruluyorum sıkılıyorum bence hemen halledin