bebekannesi06 31+0 ile 32. Haftamıza giriyoruz. Bu haftalarda olanlar nasıl geçiyor, neler yapıyorsunuz? Biz 10 gün sonra bebek eşyalarını yıkayıp çanta hazırlamaya başlamayı düşünüyoruz. Bebişlerin tahmini doğumları ne saman görünüyor ve kaç kilolar 🤍
niiiii bebekannesi06 alışverişi bitirdiniz mi ben sadece kıyafet ve battaniye aldım. Büyük hiçbir eşyamız yok daha. Kendime de bir şey almadım
ozozy bebekannesi06 32+4 olduk en son Salı günü gittiğimde 2280 demişlerdi kilosu için net tarih yok ama şubat sonu mart başı gelir bebeğiniz dediler. Aynı şekilde bende 2 haftaya çantasını falan hazırlamayı düşünüyorum hala bir kaç eksiklerimiz var halledip başlayacağım hazırlığa İnşaallah 🥹
vanilya_kokusu_ bebekannesi06 pazartesi 31 olacam herşeyi hazırladım bedenim yorgun Allah’ım isyan saymasin 🥹
meliiissss bebekannesi06 32+2 olduk bugün. 31. haftada 1.600 gramdı bakalım bu perşembe randevumuz var 🤗 Alışverişede yeni başladım sayılır çokta bir şey yapmadım açıkçası bu rahatlık nerden geliyor onuda bilmiyorum sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bebişlerimizi 🌸🙏🏻🤗
rupar @“bebekannesi06” ikiz olduğu için maksimum 36 haftaya kadar bekletecekler . 30 haftadan sonra çok ağırlaştım Allah yardımcımız olsun
bebekannesi06 niiiii evet her şeyi bitti bebek arabası, park yatak vs de aldım, kıyafetlerini de aldım hatta bugün migrosta indirim vardı 2 paket 1 numara bez aldım 😄
Zeynepefem niiiii niye o kadar gec kaldiniz bence alın bian önce ivır zıvır çok şey oluyor. Biz 33 deyiz herşeyi hazir yavaş yavaş aldım şimdiye kadar bikac gune de hastane cantasi hazirlamayi duşunuyorum inşallah
niiiii bebekannesi06 ben de eşime dedim dedim hepsini gider alırız bir defada dedi. 1 aydır falan da mecbur olmadıkça konuşmuyorum iyice uzaklaştım kendinden o yüzden alışveriş de yapmıyoruz ben beğendikçe sipariş verip alıyorum.
ozozy niiiii ay benim eşimde aynısını yaptı tek seferde hallederiz diye diye bekletti anca bizi strese sokuyorlar yavaş yavaş rahat bir şekilde halletmek varken illa zora sokacaklar anlamıyorum bu erkekleri 😒
bebekannesi06 niiiii ben de hepsini internetten aldım geldiler eşler pek alışveriş yapmayı sevmiyor şahsi algılayıp uzaklaşmayın bence hiç motivasyonunuzu bozmadan mutluluğunuzun tadını çıkarın kendisi dahil olmak ister bir süre sonra sizin istekliliğinizi görünce ama eşinize tutumunuzu bunun için değiştirmeyin naçizane tavsiyem 🤭
bebekannesi06 vanilya_kokusu_ dışarı çıkmaya çalışın, süreci böyle geçirdim ben bir de herkes aynı şeyleri yaşıyor toparlanmalıyım diyerek motive olmaya çalıştım yoksa insan kafayı yiyecek gibi oluyor 🤭
symdkci Biz de 32.haftaya girdik çok şükür. Bebek arabası, biraz kıyafet ve park yatak dışında bir şey almadım sayılır😅 niye yavaş davranıyorum bilmiyorum
krkmz_trz 31+2 🙋♀️ Ağırlaşmadan çantayı hazırladım bi kaç eksik kaldı sadece. Bebeğe alışveriş yapmadım😅 bezinden tutun, yatağına kadar arkadaşların çocuklarından geldi 😅
zeyka 32+1 haftalık olduk. 3. gebelik. Kıyafetler yıkandı ütülendi eksik biseyimiz kalmadı ama çantayı daha hazirlamadim. 10 marta sezaryen günümüzü de aldık. Son 45 💙
dilantasdemirr Bizde 32+2 deyiz. Tansiyon nedeniyle doğuma hazır bir şekilde bekliyoruz kıyafetlerimiz yıkandı ütüleyip çantaya koyacağız. 2 gün önce ki kontrolde doktor 2100gr olmuş dedi. Allah nasip eder vaktini beklerse 37.haftada kavuşacağız 🤲🏻💙
bebekannesi06 dilantasdemirr ayy çok güzel bir hafta ben de 37+0 da gelsin istiyorum beni de ağırlaştırmadan inşallah sağlıkla her şey gönlümüze göre olur 🧿🤍
niiiii bebekannesi06 tavsiyeniz için teşekkür ederim ama aramızdaki problem alışveriş için değil maalesef. Ben alışveriş meselesini umursamıyorum bile alıyorum çünkü. Ama ağzımda lokma varken yemek masasından hamile halimle ağlaya ağlaya kalkınca uzaklaşıyorsun işte ve daha niceleri…