nurellaaa__ bende de pcos var bacım bende inositol içeren takviye kullanıyorum çok garip değil mi farklı test hepsi pozitif ama kan negatif anlamış değilim geçen ay kan verdiğimde de 0.05 çıkmıştı acaba bu hastane de net değeri vermiyorlar da stabil bu, değeri mi giriyorlar ya hala regl olmadım karnıma sıcak su koydum karnıma masaj yaptım regl sökülsün diye yok olmuyorum