Bende 7. Ayımda hamile kaldığımı öğrendim bir ay öncesinde 3 gün gecikti reglim kan vermeye gittim negatifti çok üzüldüm bi daha asla bu kadar takmayacam Allah ne zaman nasip edeceğini bilir dedim ve yalandan değil cidden takmamaya çalıştım midem bulandığında bile reglim yaklaşıyor ondandır dedim reglime bir gün kala bütün evi temizledim belim tutuldu koltuk kaldırdım ve sonra regl günümde test aldım pozitif çıktı kanda 12333 çıkmıştı beta hcg cidden nasip işi rabbimin var bi bildiği stresle olacak bir şey değil bu kötü şeyler düşünme sakın :)