Hzlll0606 ben görmedim açıkçası ama çok korkuyordum yanımdan ayrılmalarını istemiyordum. Hormonlardan kaynaklı insanın içine korku giriyor. Kapı açılsa bile tir tir titriyordum. Zaten 2 saatte bir bebeği besle uyku yok. Yani tam delirmelik dönem diyebilirim.