Kızlar bu son zamanlarda içimde çok büyük bir korku var doğumla ilgili ya yapamazsam ya ölürsem diye artık panik atak geçirecek derecede abartılı hale geldi, uyuyamıyorum uyusamda sürekli kabus görüp duruyorum uyandığımda sürekli bir korku var benim gibi hisseden var mı ya da bu durumu yaşayıp atlatan birileri varsa nasıl atlattınız?