cemilecihangir mervetulu12 karından dün gittim görünmedi yarın gel dedi bugün gittim göründü değerim de yükselmişti ilk 1500 dü bugün de 4787 olmuştu ilki pazartesi akşam verdim
mervetulu12 cemilecihangir yani çok net belli olmuyor resimde inşallah en hayırlısı ne ise o olur 🤲🏻 Fakat benim doktorum kesenin şeklininde önemli olduğunu söylemişti ne kadar doğru bilemiyorum tabiki ama tutunması için galiba bebeğin
Busranur_mnts cemilecihangir kese boyutu büyümüş canım gelişme var 4+5uyumlu çıkmış adet tarihine göre küçük galina öyle hatırlıyorum geç döllenme olmuştur büyük ihtimal
Busranur_mnts cemilecihangir Ay evet ben de onu fark etmişim embriyo da oluşur allahın izniyle yolk sac varsa embriyo gelişir derler