cemilecihangir Bugün kesemi gördüm değerim 4787 kesede yamukluk var pazartesi Salı birdaha gel bakalım yuvarlak olması lazım dedi yaşıyan var mı düzelir mi
atkaplan cemilecihangir nasıl kese yuvarlak benim kesem L gibiydi herkeste kese sekli farklı oluyo ki benim doktorum hiç boyle bi sey dememişti bana ilk defa duydum bunu
cemilecihangir atkaplan ben de ilk defa duydum işte yuvarlak olması lazımmış ama benimki yuvarlak değil yamukmuş şekli daha 4 buçuk 5 haftalık normal mi acaba
atkaplan cemilecihangir valla benimkisi bildiğin L harfi şeklindeydi hatta diyolar ki kese yuvarlak duzgun olursa kız sekli bozuk olursa erkek olur dediler dogru cıktı bende. Kese şekli bi sorun degil diye biliyordum ben
Busranur_mnts cemilecihangir normaldir canım doktor demiş ya yuvarlak olması lazım ya ondan dedin Fasulye gibi de olur uzun gibi de olur benim de ovaldi
Busranur_mnts cemilecihangir mutlu resim sitesine gir oraya yükle linki direk yapıştır canım Üç çizgi kısmında da resim yükle var ordan da bakabilirsin
Busranur_mnts cemilecihangir daha küçük ya ben de tam anlayamadım benim kese göründüğünden 18mm di senin daha 9mm
Busranur_mnts cemilecihangir onu fark ettim de daha küçük ya ondan dedim makine kalitesi vs de etkiliyor görüntüyü vajşanlde daha net görünüyor