starey evet bana da yenmemem söylendi ama brn çoktan tiksinmiştim her hangi bir bel ağrısı yaşamadım ama sanırım regl dönemi yaklaşınca ağrı olabiliyor lekenmeniz şiddetli bel ağrısı kasık ağrısı olmadıkça normal deniyor doktorunuz bunu size söyler büyük ihtimalle