kubrasjsjs ikinci hamileliğin, ilkini istanbul da bilinen bir kadın doğum Hastanesi devlette yaptım,doğumdan çıktım kızımı getirdiler ebe yanıma geldi ve aynen şu cümleyi kullandı iyi bak bir kere göstericem emzirmeyi daha göstermem 😊 sonra başka ebe geldi bebeğe emzik verdiğimi görünce atarım o emziği çöpe bir daha görmeyeyim dedi, eşim yanıma gelemiyordu günde 2 kere kadın refakatçi zorunluydu sezeryandan 4 saat sonra odama değişti ben o halimle eşyaları toplayıp aşağı kata indim, bebeği koydukları puset sürekli gıcırdıyordu hemşireye neden böyle dedim bozuk dedi, meğersem freni varmış. Kimse frenini aç demedi, bebeği kontrol için göz işitme vs için sabah 7 de odayı arıyorlardı bebeği şu kata getirin vs diye. Muayene etcekleri zamanda arıyorlardı bebeği soyun muayeneye gelicez diye. Vizit yapcakları zamanda refakaçimi annemi dışarı çikarıyorlardı tüm katın refakatçileri bir saat dışarda oluyordu, bu yüzden özel takipliyim şu an.