kubrasjsjs ilk dogumum özelde oldu memnundum,ikinci yi devlet ve özel arası iki doktor a gidiyordum kanamalar olunca sürekli doktor doktor gezdim bir çare olur diye ama olmadı malesef kanmam olunca mecbur devlet acile gittim doğumum oradaydı travmam çok kötü şekilde oldu ,şimdi 3. bebeğime hamileyim ve özele gidiyorum zorda kalmadıkça devlete gitmemeye yeminliyim