linaaa0202 anneadayii__ bende yaptırdım ölüyorum sandım kolum bacağım hiç bir yerim kalkmadı başım ağrıyor bı yandan dönüyor du titreme vardı birden terleyip birden üşüyorum diyordum tabi kişiden kişiye değişir
asminroz Benimde kafam karışık bu aşılar konusunda sağlık ocağımdan aradılar aşı zamanı diye ama çevremden yaptırmayan güvenmeyen çok kişi var :/