Cicilininkini kızmamdakı amaç 14 şubat bana saçma gelıyor kuzum cıcege zaten alerjim var en son nişanımda bıde kızımla bana almıstı doğum günümde hepsı cöp oldu 😄 ayın 20si evlilik yıl donumumuzdu sadece mesajla kutladık bırbırımızı zaten göremiyoruz ıkı iş yapıyor kendısı 🥺 mart’ta doğum günüm ama kutlamazsa olay çıkar dıcem ama bende onun doğum gününü unuttum 😄🙊