zeysah sevgili degılız kı ne mana boşuna masraf geçen sene esım yüzük almıstı kızmıştım 😄 ben saçma ayları sevmiyorum ya benım ıcın onemlı olan doğum günüm ve evlılık yıl dönümü 20 ocak evlılık 7 mart’ta doğum günüm kutlasın yeter 😄 unutursa bacagına sı… Ldjssj ama gercı geçen sene ben onun doğum gününü unutmuştum 😄🙊 oda unutabılır bu sene 😄😄😄